6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Kafesten oraya geçenler oldu hepsi zengin olduKafes dövüşü bilmemde.. full senaryoda olsa amerikan güreşinin hastasıyım yaa
Küçükken abimle yapardık bee... O yerde yatarken koltugun tepesine cıkıp üzerine atlardım![]()
Ama daha zor diyolar dövüşte sakatlanırsın çekilirsin pes edersin Amerikan güreşinde öyle bir şey yok show must go on diyolar


