1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Ağa bahiste kaybetsemde zevk alırdım yüzbinlerde borcum varkende kaybederdim üzülmezdim ama şu dönemlerde özellikle var sistemi geldiğinden beri ben futbol maçlarına temiz demem tamamen bürolar ve ülkeler ortaklaşa hareket ediyor

Geçen arkadaş 5k büroya attı yanımda beraber spin attık 1k satın alma yaptı 40 tl verdi ağa bu şakamı blood suckers oynardım eskiden 1k attığmda min.700 olurdu bakiye netent oynayan bilir bakiye asla ezilmezdi Spin satın alma eşittir futboldaki VAR sistemidir
blood dedınde eskıde 37,5 spıne bonus geldıgınde 1500 tabut acardı
75 tl spıne 3000
bunlarda scatter geldınıde 10 donusde 1000 den asagı almadın oda 37.5a
sana yemın olsun gece 37.5 tl spın atarken 30 tlmı ne verdı rezalet
tabutlarda maks 150 tl felan acıo
onu nasıl bozmuslar ccozemedım
 

shimmyshimmy

TC Onaylı

4 Ocak 2020

1,554 Mesaj

1,643 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ocak 2020
Mesajlar
1,554
Tepkime puanı
1,643
Ağa bahiste kaybetsemde zevk alırdım yüzbinlerde borcum varkende kaybederdim üzülmezdim ama şu dönemlerde özellikle var sistemi geldiğinden beri ben futbol maçlarına temiz demem tamamen bürolar ve ülkeler ortaklaşa hareket ediyor

Geçen arkadaş 5k büroya attı yanımda beraber spin attık 1k satın alma yaptı 40 tl verdi ağa bu şakamı blood suckers oynardım eskiden 1k attığmda min.700 olurdu bakiye netent oynayan bilir bakiye asla ezilmezdi Spin satın alma eşittir futboldaki VAR sistemidir
Valla öyle.

Eskiden gündüzden maçlara bakar akşam için heyecanlanırdım.

Maç saatleri zevk alır, oynardım kazanır kaybederdim ama zevk alırdım.

Şimdi maça gol aldım diyorsun mesela ilk yarı 0.5 üst. Adamlar gol atıyor, önceden hakeme bakardım orta noktayı gösterse bitti. Şimdi adamlar gol atıyor seviniyor, tribün coşuyor falan, santraya gelecekler o hakemin eli kulağına gidiyor ya, başlıyorum sovmeye ana bacı. Koşuyor gidiyor vara bakıyor geliyor iptal ediyor. Bütün heyecan, istek, zevk her şey bitiyor abi.

Aynisi penaltı için de geçerli. Penaltı veriyor seviniyorsun sonra yok 2-3 pozisyon öncesi ofsaytmis, yok ayağına basmış yok yan yatmış.

Zaten 2 senedir bıraktım gibi bir şey bu yüzden. Az bir şey oynayınca da kaybediyoruz alakasız alakasiz sonuçlar. Garip garip olaylar. Bir heyecan bir zevk vardı elimizden aldılar. Hadi diyorsun slot cevireyim o daha da beter. Direkt yutuyor.
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
blood dedınde eskıde 37,5 spıne bonus geldıgınde 1500 tabut acardı
75 tl spıne 3000
bunlarda scatter geldınıde 10 donusde 1000 den asagı almadın oda 37.5a
sana yemın olsun gece 37.5 tl spın atarken 30 tlmı ne verdı rezalet
tabutlarda maks 150 tl felan acıo
onu nasıl bozmuslar ccozemedım
Geçen gene oynuyo blood 6-7 kere bonus game geldi 2.tabutta boş arka arkaya abartmıyorum ayarın babası var slottada bahistede
Basketbolda açılan baremlere bakın mesela 1.çeyrek 39.5 üst 39 sayıda bitiyor yav buna ayarsız şikesiz diyen adamı skerim
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Geçen gene oynuyo blood 6-7 kere bonus game geldi 2.tabutta boş arka arkaya abartmıyorum ayarın babası var slottada bahistede
Basketbolda açılan baremlere bakın mesela 1.çeyrek 39.5 üst 39 sayıda bitiyor yav buna ayarsız şikesiz diyen adamı skerim
abı fena yaa
yanı %70-80 gıdecek gozuyle para atıyorsun
ali abi ki o kadr ınce eler sık dokur oda aylardır verıyorum dıyor dusun
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Ağa bahiste kaybetsemde zevk alırdım yüzbinlerde borcum varkende kaybederdim üzülmezdim ama şu dönemlerde özellikle var sistemi geldiğinden beri ben futbol maçlarına temiz demem tamamen bürolar ve ülkeler ortaklaşa hareket ediyor

Geçen arkadaş 5k büroya attı yanımda beraber spin attık 1k satın alma yaptı 40 tl verdi ağa bu şakamı blood suckers oynardım eskiden 1k attığmda min.700 olurdu bakiye netent oynayan bilir bakiye asla ezilmezdi Spin satın alma eşittir futboldaki VAR sistemidir
Dostum dediğin gibi VAR dan sonra çok şey değişti ama şu son 3 aydır çok acayip sonuçlar çıkıyor futbolda. Bilirsin ben favori takımlara oynarım hep ms ya da gol bahislerini. Yav son 3 aydır hiç çekim yapamadım. Bu kadar uzun süreli çekim yapamadığımı hiç hatırlamıyorum. Hemen her ayı karla bitirirdim ben. Bahisten eve katkı girerdi her ay ortalama 3-5 K arası. Ama şimdi ne yapsam olmuyor. Ben stilimi değiştirmedim ama çok şeyler değişti. Artık hep alıyor bürolar.

Slot konusunda da sonuna kadar haklısın. geçen benzerini ben de yazdıydım. 5-6 sene önce netent slotları oynardık 100 TL ile 1 Tl lik spinlerle saatlerce oynardım yav. Eğlenirdim ve zevk alırdım para bitmiş olsa dahi. Ama şimdi aynı 100 TL ile 1 TL lik spin at 30 dk sürmüyor bitmesi.

Ayrıca spin satın alma çıktığından beri (özellikle pragmatic slotlarında) freespine girmez oldu slotlar. Çok zor giriyor freespine. Onda za zaten para vermiyor. Normal oyun içinde freeye girmeyi azalttılar ki oyuncular satın alsın diye. Ayrıca hiçbir sağlayıcının slotlarının payoutu artık % 97 falan değil. Evet 5-6 sene önce % 97 vs idi. Ama şu an netentler dahil payout % 35 - 40 civarlarıdır en fazla.
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Dostum dediğin gibi VAR dan sonra çok şey değişti ama şu son 3 aydır çok acayip sonuçlar çıkıyor futbolda. Bilirsin ben favori takımlara oynarım hep ms ya da gol bahislerini. Yav son 3 aydır hiç çekim yapamadım. Bu kadar uzun süreli çekim yapamadığımı hiç hatırlamıyorum. Hemen her ayı karla bitirirdim ben. Bahisten eve katkı girerdi her ay ortalama 3-5 K arası. Ama şimdi ne yapsam olmuyor. Ben stilimi değiştirmedim ama çok şeyler değişti. Artık hep alıyor bürolar.

Slot konusunda da sonuna kadar haklısın. geçen benzerini ben de yazdıydım. 5-6 sene önce netent slotları oynardık 100 TL ile 1 Tl lik spinlerle saatlerce oynardım yav. Eğlenirdim ve zevk alırdım para bitmiş olsa dahi. Ama şimdi aynı 100 TL ile 1 TL lik spin at 30 dk sürmüyor bitmesi.

Ayrıca spin satın alma çıktığından beri (özellikle pragmatic slotlarında) freespine girmez oldu slotlar. Çok zor giriyor freespine. Onda za zaten para vermiyor. Normal oyun içinde freeye girmeyi azalttılar ki oyuncular satın alsın diye. Ayrıca hiçbir sağlayıcının slotlarının payoutu artık % 97 falan değil. Evet 5-6 sene önce % 97 vs idi. Ama şu an netentler dahil payout % 35 - 40 civarlarıdır en fazla.
Abi temmuzdan beri çekimim yok inan cüzdanlarımda çekimler çoğu can ciğer arkadaşlarım babalarının analarının eşlerinin korkusuna benden oynayan çocuklar ben hayatımda bu kadar çekimsiz dönem hatırlamıyorum
 

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
Çekim yapabilmek için
Önce yatırım yapabilmek gerekiyo 🤔
Oh kafam rahat mis 🙈
VAR dan da kurtuluyosun
Kayıp stresinden de
Kazancı çekememe stresinden de ☺️
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt