1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Aman dostum benden maç falan isteme. Son 3 aydır kime oynasam o takımı bitiriyorum. Müthiş bahtsız bir dönemdeyim. Ve ben de bu dönemi en az hasarla atlatmak için elimden geleni yapıyorum :(
abi tahmın edılemeyecek ıslerle basladı yine şl, tam dediğin gibi
 

27 May 2021

2,820 Mesaj

3,272 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
27 May 2021
Mesajlar
2,820
Tepkime puanı
3,272
Kısa zaman içinde şikayetlere başlarsın :D Yok maçlar donuyor, yayın 5 dk geriden geliyor, film , dizi içerik boktan vs diye :D

forza ne kadar ? exxene sırf 120 tl verdim ya inanılmaz kazık ibne acun
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
çevrimsiz bonusu veriyor hakkına göre oynuyoruz. 10 günde 20k yatırmışımdır. biraz kazanınca zorlarına gitmiş.

Holiganbeti sikenlere millet laf etmiş de valla büroların %90'nı orospu çocuğudur, sikeni sikeceksin. O büro kimbilir kaç kişinin parasına çöktü, kaç kişinin bahislerini durduk yere iptal etti. Bir açık varsa sorumlusu sensin. Yıllar önce bet365 de öyle açık oldu ödedi. Hatta geçenlerde sportsbette aynı durum oldu canlıda bahis açık kaldı ödedi. Bu işler böyledir yiyemeyeceğin şeyin altına yatmayacaksın.
Bir bahis açık kalmıştır, sen de farketmemişsindir bahis almışsındır tamam sitenin hatası ödesin. Ammmaa biten bütün maçların bahsi açık kalmış ve sen de tutup bu (sonucunu bildiğin) maçların hepsine kombine kupon yapmışsan haklı değilsin kardeşim!

O ödedi dediğin sportsbet 3-4 gün önce tüm Türk kullanıcılara freebet BANI koydu. Artık Türklere freebet ya da kod vermiyor. Çünkü bir gereksiz gitti bhsno1 sitesinde paylaştı ve ne kadar gereksiz varsa 10 euroluk freebet için onlarca hesap açtı ve siteye yığıldı. Ve sonuçta tüm Türklere freebet yasaklandı. Bak dikkatini çekerim tüm üyeler demiyorum, tüm Türkler diyorum!

Diğer taraftan 2007 yılından bugüne bilmeden aldığım latebahis, son maçta yatan kuponum vb durumlar olmak üzere bets10 da 7-8 defa haketmediğim kazanç elde ettim... Latebahisi aldıktan hemen sonra farketmiştim. durum 1*0 iken 60 ncı dakikalarda KG var almıştım ama maç zaten 2 nci yarı başlar başlamaz 1-1 olmuş bile. futbol24 den görüp öyle farketmiştim. Diğer taraftan birkaç kez yatan kuponlarım (kombine) kazanç olarak işlenip hesabıma yansıdı. Hepsinde de anında canlı yardım ya da mail ile iletişim kurup durumu açıklamıştım. Hiçbirinde de bets10 benim kazancımı silmedi, teşekkür edip oyunlarımda şans dilediler. Silmedikleri kazançlar (haksız) içinde 200 TL de vardı 3000 küsur TL de vardı.

Heee ben de sitelerin hepsi düzgün oyuncuların hepsi bozuk demiyorum. Ama şunu net diyorum... Bazı siteler eğer O.Ç olmuşsa bunun olmasını sağlayan bahisçilerin en az % 75 ini oluşturan çakallar ve sahtekarlardır...
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
forza ne kadar ? exxene sırf 120 tl verdim ya inanılmaz kazık ibne acun

Şu adreste fiyat, iletişim vs tüm bilgiler mevcut. Bugüne kadar 4 farklı ip tv denedim forza ip tv bugüne kadar denediklerimi her yönden 5 e 10 a katlar.
 

10 Ocak 2020

1,358 Mesaj

1,744 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
10 Ocak 2020
Mesajlar
1,358
Tepkime puanı
1,744
Konum
TR
Forza smart TV uzerinden kullanacaklara ip TV satışı yapılmaz yazmış
Bir ay önce alacaktım sitesinde bu uyarıyı görünce alamadim
 

27 May 2021

2,820 Mesaj

3,272 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
27 May 2021
Mesajlar
2,820
Tepkime puanı
3,272
Bir bahis açık kalmıştır, sen de farketmemişsindir bahis almışsındır tamam sitenin hatası ödesin. Ammmaa biten bütün maçların bahsi açık kalmış ve sen de tutup bu (sonucunu bildiğin) maçların hepsine kombine kupon yapmışsan haklı değilsin kardeşim!

O ödedi dediğin sportsbet 3-4 gün önce tüm Türk kullanıcılara freebet BANI koydu. Artık Türklere freebet ya da kod vermiyor. Çünkü bir gereksiz gitti bhsno1 sitesinde paylaştı ve ne kadar gereksiz varsa 10 euroluk freebet için onlarca hesap açtı ve siteye yığıldı. Ve sonuçta tüm Türklere freebet yasaklandı. Bak dikkatini çekerim tüm üyeler demiyorum, tüm Türkler diyorum!

Diğer taraftan 2007 yılından bugüne bilmeden aldığım latebahis, son maçta yatan kuponum vb durumlar olmak üzere bets10 da 7-8 defa haketmediğim kazanç elde ettim... Latebahisi aldıktan hemen sonra farketmiştim. durum 1*0 iken 60 ncı dakikalarda KG var almıştım ama maç zaten 2 nci yarı başlar başlamaz 1-1 olmuş bile. futbol24 den görüp öyle farketmiştim. Diğer taraftan birkaç kez yatan kuponlarım (kombine) kazanç olarak işlenip hesabıma yansıdı. Hepsinde de anında canlı yardım ya da mail ile iletişim kurup durumu açıklamıştım. Hiçbirinde de bets10 benim kazancımı silmedi, teşekkür edip oyunlarımda şans dilediler. Silmedikleri kazançlar (haksız) içinde 200 TL de vardı 3000 küsur TL de vardı.

Heee ben de sitelerin hepsi düzgün oyuncuların hepsi bozuk demiyorum. Ama şunu net diyorum... Bazı siteler eğer O.Ç olmuşsa bunun olmasını sağlayan bahisçilerin en az % 75 ini oluşturan çakallar ve sahtekarlardır...

Her sistemde bir açık olur. Bu açıkları kapatmak bizim değil büroların sorumluluğunda. Herkes düz oyuncu olmak zorunda değil , sen bunları açarsan o tarz insanlar da gereğini yapar. Bürolar bunu bazen bilerek yapar surebetçi gelir surebetini yapar kendinde kaybedince ses etmez, kazandığında surebet der geçer. Bürolar bilir baştan iptal etmez kurnazlığa kaçar. xli siteler kaç kere 10-7-5 oranları maç sonunda 1 olarak yaptı yapsanıza kardeşim maç başlamadan niye maç sonu aklınıza geliyor bu işler ?

ben sportsbetin yerinde olsam bırak bonus freebeti bir tane türk oyuncuyu kapıdan içeri sokmam. 4*3 oyununda millet 50 tane hesap açtı 50 dolar kazanmak için. Bizim kadar hintliler ve çinliler var dünyada yavşaklık üzerine kafasının çalıştığı. Airdroplarda ne kadar türk, hintli var çakallık peşinde. Amazon.com usa satışında orospu çocukluğunun kitabını yazıyor.

Buraya da yazdım aynısı sharke'nin de başına geldi net kazanan bahsimi kaybetti yaptılar. Şimdi ben bunları siksem haksız mıyım ? benim paramı resmen gasp ettiler. Bir gün uefa'yı baz aldılar, bir gün sofayı. Oyuncular ne kadar çakalsa *10 bürolar diyorum.
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Forza smart TV uzerinden kullanacaklara ip TV satışı yapılmaz yazmış
Bir ay önce alacaktım sitesinde bu uyarıyı görünce alamadim
Evet internet servis sağlayıcılar smart tv üzerinden yayını engelliyormuş :(
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Her sistemde bir açık olur. Bu açıkları kapatmak bizim değil büroların sorumluluğunda. Herkes düz oyuncu olmak zorunda değil , sen bunları açarsan o tarz insanlar da gereğini yapar. Bürolar bunu bazen bilerek yapar surebetçi gelir surebetini yapar kendinde kaybedince ses etmez, kazandığında surebet der geçer. Bürolar bilir baştan iptal etmez kurnazlığa kaçar. xli siteler kaç kere 10-7-5 oranları maç sonunda 1 olarak yaptı yapsanıza kardeşim maç başlamadan niye maç sonu aklınıza geliyor bu işler ?

ben sportsbetin yerinde olsam bırak bonus freebeti bir tane türk oyuncuyu kapıdan içeri sokmam. 4*3 oyununda millet 50 tane hesap açtı 50 dolar kazanmak için. Bizim kadar hintliler ve çinliler var dünyada yavşaklık üzerine kafasının çalıştığı. Airdroplarda ne kadar türk, hintli var çakallık peşinde. Amazon.com usa satışında orospu çocukluğunun kitabını yazıyor.

Buraya da yazdım aynısı sharke'nin de başına geldi net kazanan bahsimi kaybetti yaptılar. Şimdi ben bunları siksem haksız mıyım ? benim paramı resmen gasp ettiler. Bir gün uefa'yı baz aldılar, bir gün sofayı. Oyuncular ne kadar çakalsa *10 bürolar diyorum.
2000 yılında süperbahise üye olarak daldım bu bahis/casino sitelerine. O günden bugüne kadar bir tane bile O. Ç. site çıkmadı karşıma, ya da bana yapmadı öyle birşey. Bugüne kadar bileğimin hakkıyla kazandığım kazancı tek ödemeyen site faysal adıvar'ın vegol sitesiydi. Ki o da zaten bahis oynatmak için açılmamış, milleti soymak için 3-5 üçkağıtçı tarafından kurulmuş uyduruk ve merdivenaltı bir site olduğu için onu bahis sitesinden saymıyorum.

İlk üyelik bonuslarını da kullanırım , arada freebet (yatırıma) veren siteleri de kullanırım. Hatta bahis hayatım zarar üzerine değildir. Yani; yatırımımdan çok daha fazla çekimim olmuştur bugüne kadar. Ve beni tek nobonus yapan site de hepsibahis olmuştur ( ki o da muhtemelen yanlışlıkla oldu).. Hepsibahis de bu sezon başıyla birlikte nobonusumu kaldırmış olduğundan şu anda nobonus olduğum hiçbir site yoktur. Belki rexbet ya da ikizi nobonus yapmıştır beni ondan da emin değilim.

Heee belki de senin dediğin o düz bahisçilerden olduğum için öyledir. Diğer taraftan benim bahis anlayışıma göre de latebetçiler, surebetçiler vs siteyle sorun yaşadıklarında işin haksız kısmında olan kişilerdir. Latebet ya da surebet yaptıklarında sitenin kazanca çökme ihtimalini bilip bunu yaptıklarına göre sonuçlarına da katlanmak durumundadırlar. Şikayet etmeyecekler...

Bunun harici normal kupon ya da casino kazançlarına çöken ne kadar site varsa hepsinin amk.
 

Derbi

The wild wild cola :)
TC Onaylı

12 Şub 2020

15,065 Mesaj

23,514 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Şub 2020
Mesajlar
15,065
Tepkime puanı
23,514
Yaş
40
Konum
İstanbul
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt