Atsız
Biz tekrar geldik gardaş
4 Kas 2019
4,019 Mesaj
20,185 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Abi bi 5k wildlesene yüzümüz gülsünBen de çok kızıyorum daha doğrusu üzülüyorum, o şekil şans parası wild isteyenlere. Arkadaş o şekil verecek olsak zaten forumda herkese dağıtırız. Sonuçta hepimiz biriz. Ama işte o kadar zengin de değiliz. Bazen bakıyoruz okuyoruz mesajları gerçekten şansa ihtiyacı olan arkadaşlara atıyoruz wild bazen de daha bir yakın bulduğumuz arkadaşlara. Ki şans parası zaten o an içinden kimi geçirdiysen ona atarsın.
Öyle açıktan istemek falan insanı çok zor durumda bırakıyor. O açıdan misal forumda biri bana şans parası atmışsa wildlemişse yazamıyorum bile aminu. Çünkü biliyorum ki yazsam hemen birileri çökecek ona wild istemek ya da borç istemek için![]()
![]()
![]()
Gönlümüzden geldiğince teşekkür bile edemiyoruz korkudan
![]()


