1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
Telefonu satalım dedik bunda bile dolandırıcılar meşhur olmuş dolandırıcı bahis bürolarından tecrübeliyizde yemedim allahtan :D

Telefonu alıcam doğuda askeri personelim diye arıyorlar istanbulda telefoncu tanıdığım var ona götürürmüsün ama telefoncu arkadaşım sizden aldığımı söylemeyin ben ücreti size havale yapıcam diyip telefonu götürdüğümde dekont atıyorlar(dekont sahte) benden 20ye alıyorsa telefoncuyada o sırada telefon benim diyip telefonu 15e satmak için telefoncuylada anlaşıyor telefoncudan 15bini havale alıp kayıplara karışacak dangalak. Parayı bankada fiziken görmeyip onaylayıp dükkandan çıksam bu sefer telefonuda geri alamıcam. Telefoncu telefon adamın sanıp ona para göndericek , bende parayı kendime bekliyor olucam telefoncuyla-satıcı aralarında bu muhabbeti hiç geçirmese. Dünden beri 2 kişi aradı aynı şekilde belliki meşhur ve yiyen baya var bunu.

Dünya üzerinde bizim kadar yozlaşmış bir ülke yoktur en geri kalmış ülkeler dahil.
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Telefonu satalım dedik bunda bile dolandırıcılar meşhur olmuş dolandırıcı bahis bürolarından tecrübeliyizde yemedim allahtan :D

Telefonu alıcam doğuda askeri personelim diye arıyorlar istanbulda telefoncu tanıdığım var ona götürürmüsün ama telefoncu arkadaşım sizden aldığımı söylemeyin ben ücreti size havale yapıcam diyip telefonu götürdüğümde dekont atıyorlar(dekont sahte) benden 20ye alıyorsa telefoncuyada o sırada telefon benim diyip telefonu 15e satmak için telefoncuylada anlaşıyor telefoncudan 15bini havale alıp kayıplara karışacak dangalak. Parayı bankada fiziken görmeyip onaylayıp dükkandan çıksam bu sefer telefonuda geri alamıcam. Telefoncu telefon adamın sanıp ona para göndericek , bende parayı kendime bekliyor olucam telefoncuyla-satıcı aralarında bu muhabbeti hiç geçirmese. Dünden beri 2 kişi aradı aynı şekilde belliki meşhur ve yiyen baya var bunu.

Dünya üzerinde bizim kadar yozlaşmış bir ülke yoktur en geri kalmış ülkeler dahil.

telefoncuda işin içinde o zaman
 

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
telefoncuda işin içinde o zaman
yok hocam telefoncu sanıyorki ben telefonu satan değil getirenim dolandırıcı telefonu satan. telefoncu bi 5-10 dakika ben orda kalınca şaşırdı dedim para hesabıma gelsin telefonu teslim edip gidicem adamda ne parası bizde adama para göndericektik diyince dekontu gösterdim orda 2mizde uyandık meseleye. dolandırıcı beni inatla arayıp telefoncu tanıdığım bana para göndericekti söylermisin onuda göndersin diyince dedim banane aranızdaki mevzudan kendi aranızda çözün diyince orda şüpheye düştüm. Karışık olay ama yiyenler varki yapıyorlar bunu 1 günde 2 arama geldiğine göre
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
asyabahisi kullanan varsa bu ara biraz dikkat etsin ,bunlar seka grubundan ayrılmış olabilir ,henüz net bir bilgim yok
Zaten baya süredir ayrı olduklarını söylüyorlardı. Beni arayan temsilciler. Bayağı bir gocerttiler bana bu ara.
 

muhteva

TC Onaylı

20 Nis 2020

6,747 Mesaj

12,514 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Nis 2020
Mesajlar
6,747
Tepkime puanı
12,514
telefon demişken vatandan telefon almıstım 5 ay önce sorunlu çıktı sim taktıgım için iade almadılar telefonu nasıl kullanacaksak sim takmadan her şeyi kılıfına uydurmuşlar ama internetten sipariş verirsen direk iade alıyorlar görmeden aldığın için
servise gönderdik ibneler ısınma sorunu olduğu halde sorun yok diye rapor verdiler o teli inceleyen adamın aq adam allahtan korkardı bu raporu verirken
neyse hakem heyetine başvurdum 5 aydır ses yok başvurdugum yere gittim en geç 12 ay içinde haklı bulunursam paramı iade alabilecekmişim
lan ben aldıgım da telefon 8 bin tl idi şimdi aynı telefon 12 bin tl ibneler aynı telefonu şimdi nasıl alacam nasıl bir ülkede yaşıyoruz
en baba yerler bile dolandırıcılığın peşindeler herkes birbirine geçirme derdinde
 

Mazlum

TC Onaylı

16 Tem 2020

2,708 Mesaj

3,936 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Tem 2020
Mesajlar
2,708
Tepkime puanı
3,936
Konum
Meyhane köşeleri
2 gün önce kartımla moneypaye yukeme yapmaya çalıştım. Para karttan düştü moneypaye geçmedi. Banka işlem onaylanmıs bizden çıktı diyor kanıt sunuyo. Moneypay işlem reddedilmis bankanizla görüşün diyor kanıt sunuyo . Yine enteresan işler beni buluyo :D var mı daha önce böyle bişey başına gelen bizim para boşluğa düştü ya :(
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
2 gün önce kartımla moneypaye yukeme yapmaya çalıştım. Para karttan düştü moneypaye geçmedi. Banka işlem onaylanmıs bizden çıktı diyor kanıt sunuyo. Moneypay işlem reddedilmis bankanizla görüşün diyor kanıt sunuyo . Yine enteresan işler beni buluyo :D var mı daha önce böyle bişey başına gelen bizim para boşluğa düştü ya :(
Bana da oldu bir kere. Kapattirdim kurtuldum money payı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt