1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
Ulan ne sacma rüya gördüm bu gece yaa

Süleyman demirel ile halı sahada top oynuyordum :D
Seninki iyiymiş. Ben uyuşturucu kartelinden kaçmaya çalışıyordum dağlarda.
 

sportif

TC Onaylı

31 Eki 2019

2,450 Mesaj

5,887 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
2,450
Tepkime puanı
5,887
Konum
--
testere necmi oleli 3 yil olmus daha dun gibi gunler ne cabuk geciyor bos bos

Ekli dosyayı görüntüle 108455
Ne cabuk gecmis aynen.

Haftaya yine aksiyonla basladik aq.

Dukkan sahibinin oglu gelmis,bidi bidi etmis dukkana gittim.Lavuk geldi yine , artist artis konusmalar yalan soylemeler falan,ne diyorsun sen yalan soyleme diye konusuyorduk ,elimi tutup itince dayanamadim,saglam giristim gozluk mozlukleri kirildi.Firsat vermeden yerden aldilar elemani.

Esyalari toplamistik tasinacaktik,inadina cikmiyorum 1 hafta dedim dedigimi de yapicam inadina.
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,497 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,497
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
Ne cabuk gecmis aynen.

Haftaya yine aksiyonla basladik aq.

Dukkan sahibinin oglu gelmis,bidi bidi etmis dukkana gittim.Lavuk geldi yine , artist artis konusmalar yalan soylemeler falan,ne diyorsun sen yalan soyleme diye konusuyorduk ,elimi tutup itince dayanamadim,saglam giristim gozluk mozlukleri kirildi.Firsat vermeden yerden aldilar elemani.

Esyalari toplamistik tasinacaktik,inadina cikmiyorum 1 hafta dedim dedigimi de yapicam inadina.
iyi yapmissin eline saglik insanlardaki bu ozguveni anlamiyorum bulundugum yerde benzer mevzular var kabugumuza cekilmis gun sayiyoruz rahat birakmiyo dallamalar ticagi bir tokat sonrasi kafasina 1 sarjor mermi yiycek haberi yok
 

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
benim rüya da forumla dizi karışımı senaryo olmuş,
breaking bad in 4. sezonundayım 2. sefer izliyorum, her gün yatmadan..
rüyada 2 çadır var, birinde gustavo fring oldukça prof ve daha gülümseyen yüzü var, öbür tarafta sert yüzü var ve elemanın boğazını kesiyor gözünü kırpmadan bi bölümde, walter a üretmeye devam edin diyor..
işte dün de herkesi affettik falan denince burda o gustavo fringle forum admini bilinçaltında çakışmış gibi bi rüya oldu, detayları tabi ki unuttum..
 

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
benim rüya da forumla dizi karışımı senaryo olmuş,
breaking bad in 4. sezonundayım 2. sefer izliyorum, her gün yatmadan..
rüyada 2 çadır var, birinde gustavo fring oldukça prof ve daha gülümseyen yüzü var, öbür tarafta sert yüzü var ve elemanın boğazını kesiyor gözünü kırpmadan bi bölümde, walter a üretmeye devam edin diyor..
işte dün de herkesi affettik falan denince burda o gustavo fringle forum admini bilinçaltında çakışmış gibi bi rüya oldu, detayları tabi ki unuttum..
Beni görmedin mi hocam illa bir yerden rüyana girmiş olmalıyım
 

sportif

TC Onaylı

31 Eki 2019

2,450 Mesaj

5,887 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
2,450
Tepkime puanı
5,887
Konum
--
iyi yapmissin eline saglik insanlardaki bu ozguveni anlamiyorum bulundugum yerde benzer mevzular var kabugumuza cekilmis gun sayiyoruz rahat birakmiyo dallamalar ticagi bir tokat sonrasi kafasina 1 sarjor mermi yiycek haberi yok

Ya cidden aslinda cok mulayim insanim.İleri geri konusup depozitoyu geri vermeyiz biz,bugun bosalacak burasi zorla falan deyip ,bilmis gibi konusup kendince atar yapan cahil zirtapozun teki .Kendimi kaybetmisim tornavida elimdeydi Allahtan saplamadim:)

Simdi de pisman oluyorum ,oyle bir yufka yurek var

Bu hafta bosaltmam sirf inat olsun diye.Kapi acik 3-5 koli iceride biraktim.

Spotlari lambalari sokmemistim,komsu geldi al abi bunlari birakma dedi,iyiniyetten cikarmak aklima bile gelmemisti ,zaten herseyi ben yapmisim iceride.16 tane falan bundan var birakmayacam aq.
IMG_20221003_135438.jpg

Serefsizler depozito almadik diyor ,yalan soylediler ,guzellikle en az 4-5 defa dedim bak baban aldi,yaziyor da,yok ben almadim babami bilmem falan ,en sonunda elimi itince,kayis koptu tabi, dellendim .
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Ya cidden aslinda cok mulayim insanim.İleri geri konusup depozitoyu geri vermeyiz biz,bugun bosalacak burasi zorla falan deyip ,bilmis gibi konusup kendince atar yapan cahil zirtapozun teki .Kendimi kaybetmisim tornavida elimdeydi Allahtan saplamadim:)

Simdi de pisman oluyorum ,oyle bir yufka yurek var

Bu hafta bosaltmam sirf inat olsun diye.Kapi acik 3-5 koli iceride biraktim.

Spotlari lambalari sokmemistim,komsu geldi al abi bunlari birakma dedi,iyiniyetten cikarmak aklima bile gelmemisti ,zaten herseyi ben yapmisim iceride.16 tane falan bundan var birakmayacam aq.
Ekli dosyayı görüntüle 108456

Serefsizler depozito almadik diyor ,yalan soylediler ,guzellikle en az 4-5 defa dedim bak baban aldi,yaziyor da,yok ben almadim babami bilmem falan ,en sonunda elimi itince,kayis koptu tabi, dellendim .
Senin gibi adamı delirttiyse hak etmiştir bro..

Geçmiş olsun , daha fazla muhattab olup başını belaya sokma derim
 

sportif

TC Onaylı

31 Eki 2019

2,450 Mesaj

5,887 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
2,450
Tepkime puanı
5,887
Konum
--
Senin gibi adamı delirttiyse hak etmiştir bro..

Geçmiş olsun , daha fazla muhattab olup başını belaya sokma derim
Bro karsidaki adamin cehaleti cidden cok buyuk sorun..Tane tane anlatiyorum girerken bak 2 kira depozito var ,baban almis.Hulo hulo ag:D

Elimin ayari yok eskiden olsa ,daha ileri giderdi de ,coluk cocuklardan sonra cok eyvallahci adam oldum.

Sagolasin,belalik birsey olmaz artik herhalde,@fedor gibi birini getirmedigi surece rahatim.:)

Gerci zamaninda her mac saha kenarinda Gergini cildirtan adamlardik,hatirlarsin sen Mrsic,Mirsad,Solomon vardi bizde ne guzel gunlerdi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt