1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Enflasyonu attırır. Bu bir iktisadi gerçektir. Talep artacaktır, talep artıkça arz-talep dengesi değişecektir. Üretim olmadıkça daha da artacaktır. Önemli olan talebi düşürmektir. Talebi düşürüp milleti tasarrufa yöneltmek gerekir. Bu bir talep kökenli enflasyon idir. Arz-talep dengesini değiştirme için farklı yollar da vardır. Faiz artımı vardır, maaşlarda kısma vardır. Bunlarda da amaç talebi azaltmaktır. Her bir yoldan bir parça almak gerekir diye düşünüyorum. Bunlarda biride sıkıntıyı iliklerimize kadar hissederek buradan çıkmaktır. Buda bizim gibi üretmeyen toplumlar için daha geçerli bir tedbirdir.

Şimdi maaş zamları üretim maliyetlerine etki eden unsurlardır. Dışa bağımlı bir ülke olduğumuz içinde kur artışı dış piyasalardaki enfslyonel etkilerde birbirini etkiler. Petrol,doğalgaz,elektrik...hepsi üretim maliyetlerinide etkiler. Benzini getiren adamın maaşına zam yapılsa bile buda etkiler :)


Kısacası maaşlardaki artış enflasyonu daha çok etkiler.



Birde bu maaş artışlarını karşılamak için para basımıda olursa tam boka sarar. Bir şey ortada çok ise değersizdir.


Diğer artış olaylarını tabiki de biliyorum ve katılıyorumda.

Hükümetin aldığı ve alacağı her karar seçim yatırımıdır. Seçimlerden sonra gelecek hükümet kim olursa olsun sert tedbirler almak zorundadır
Senin bahsettiğin ekonomi politikaları normal ülkeler için geçerlidir. Almanya, İsveç, Norveç vb ülkeler evet o dediğin politikaları uygulayarak normale döner. Ben 1988 yılında memur oldum o günden bugüne de memur ve emekli olarak yaşadım ve maaş aldım. O günden bugüne de hiç değişmedi. Hep aynı terane. Enflasyon artar, ekonomi kötüleşir yükün altına memur, emekli ve işçi girer her daim. Ve herkesin gözü de onların aldığı maaşta olur.

Defalarca kez aynı şey oldu ve hep aynı şey denendi öyle düzelmiyor hiçbir şey. Evet, Türkiye'de değil Almanya'da yaşıyor olsaydık; memur , emekli ve işçiye zam yapılmasın herkes zorluğu paylaşsın, düzelecek denilebilirdi. Ama maalesef enflasyonu yükselten ve ekonomiyi bozan şey benim maaşım değil.

Son 20 yılda Türkiye'de 1 tek dahi uçağın inmediği garanti yolcu ücretli onlarca havaalanı yapıldı. Ve bu havaalanlarında 1 uçak dahi inmediği halde maaşlı çalışan elemanlar var. Hiçbir boka yaramayan onlarca şehir hastanesi yapıldı. Garanti geçiş ücretli onlarca otoyol yapıldı, köprüler yapıldı. Hiç kimsenin girmediği onlarca cami yapıldı, millet bahçeleri yapıldı.

Para; har vurup harman savuruldu... İşin bok kısmına gelince de acısını memur, emekli ve işçi çekecek öyle mi? Ben kendimi bildim bileli zaten bu kesim çekiyor hep acıyı. Biraz zora girince bu kesime yükleniliyor.

Yeter artık. Biraz da asıl acıyı, yükü çekmesi gerekenler çeksin. O yüzden hep diyorum Kemal Kılıçdaroğlu kesinlikle CB olmalı... Olsun ki; son 20 yılın tüm hırsızlık, yolsuzluk, usulsüzlük, sahtekarlık vs hepsinin hesabını sorsun. Gerekirse o pisliklere bulaşmış herkesin en alt memurdan en üst bakana kadar tüm mal varlıklarına el konulup devlet kasasına aktarılsın.

Aksi halde aradan yıllar geçse dahi hala aynı beylik lafları yazar dururuz. ''Memura, emekliye, işçiye yapılan zam enflasyonu artırıyor, yapılmasın!'' Bu cümleyi daha 20 - 30 yıl söyler, yazar dururuz!..
 

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
beni de aradı postane personeliyim içini göremem mi ne dedi, eve mi işe mi gelsin dedi ev dedim kapattı..
ne gelen var ne giden..
eline ne geçti şimdi?? 😁
Oltaya bu sefer taş geldi sazanı yakaladılar mi geçiriyorlar maalesef
 

sportif

TC Onaylı

31 Eki 2019

2,450 Mesaj

5,887 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
2,450
Tepkime puanı
5,887
Konum
--
@chatlackali
Adamsin patron

Su cumlen buyuk ekonomilerin duvarlarina yazilir.Tek cumle 10 numara.

"Ama maalesef enflasyonu yükselten ve ekonomiyi bozan şey benim maaşım değil.'
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Mazıdağı Fosfotspor sporda neymiş:D

Yok mazıdağı c3h503n9 spor:D

Screenshot_1.png

Edit: Nitro gliserinin formülünü yanlış anımsamışım :D

Doğrusu Mazıdağı C3H5N3O9 spor olacak idi
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Maç izlemek için en iyi bahis sitesi Jojobet olsa gerek.
 

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
Mardin nitro gliserin spor bence turu geçer
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt