1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kibrisli

TC Onaylı

11 Eyl 2019

370 Mesaj

771 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
370
Tepkime puanı
771
Bunun nasıl bir suçu var anlamıyorum.

Kaçak cihaz nedir?

Varsa vergi cezası olur

Elektrik kacakmi acaba diyorum.

Bilemiyorum

Elektrik kaçak olsa haberde yazardı. Cihazlar kaçak diyor. Vergisiz getirmiştirde. Bunun için devletin jandarması operasyon mu yapıyor. Ne saçma.
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,498 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,498
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
2. Ceza Mahkemesinden tarafımıza yönlendirilen uzlaşma dosyanızın bugün son günüdür. Uzlaşma sağlayacaksınız lütfen iletişime geçin
Sosyal hukuk bürosu: 0216 990 0484



amkodumun dolandiricilari eski gunlerimde boyleleri denk gelicekki
ibreti alem icin bunlardan para cekip birde bunlari sikip atmak vardi ya
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,498 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,498
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
Bunlarda kafa varsa bende topum

asgari ücretten memur ve emekli maaşlarına kadar tüm kesimlerin gelirlerini yılbaşında ciddi şekilde yükselterek enflasyonun yol açtığı refah kaybını aşama aşama gidermekte kararlıyız"


Sen maaslara zam yapınca diğer fiyatlar da artar işte. Adam çalışanına verdiği zammı nasıl karşılayacak

Hazırlanın daha kötü günler geliyor
Maasli sigortali calisan emekli olanlar icin sorun olmuyor

ev kirasi.olup aile gecindiren
yada borcu olanlar icin sikinti oluyor bu zamlar
yapilan maas zamlariyla gecici olarak gunu kurtariyorlar

bunlar isin ekonomik kismi

bir de siyasi tarafina bakalim

gecen hain saldiriyi yapan kahpe evlatlari suriyeden gelmis ee yillardir pkk suriyeden gelmiyormuydu birde bu hainleri canli bombalari ellerini kollarini sallaya sallaya almadilarmi dusundukce tepem atiyo
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Bunlarda kafa varsa bende topum

asgari ücretten memur ve emekli maaşlarına kadar tüm kesimlerin gelirlerini yılbaşında ciddi şekilde yükselterek enflasyonun yol açtığı refah kaybını aşama aşama gidermekte kararlıyız"


Sen maaslara zam yapınca diğer fiyatlar da artar işte. Adam çalışanına verdiği zammı nasıl karşılayacak

Hazırlanın daha kötü günler geliyor
Dostum; öncelikle memur, işçi ve emekliye yapılan zam (ki zam değildir o) enflasyonu artırmaz (senin düşündüğün derecede)... Bu zam diye bahsedilen şey; enflasyon artıp fiyatlar yükselince memur, emekli ve işçinin alım gücünü eski seviyesine yaklaştırmaktır. O maaşlara zam yapmasalar dahi o enflasyon yine artacak! Değişen pek birşey olmayacak.

Buradaki açıklamada yanlış olan tek bir şey var. Enflasyon oldukça maaşlara zam yaparak, enflasyonu dengeleyeceğiz!.. Aha işte yanlış olan budur. Hiç bir ekonomik politikası olmayan hükümetin de zaten söyleyebileceği de bundan fazlası olmaz!. Yoksa 20 yıldır Türkiye'de maaşlara zam yapılmıyor zaten. Sadece tüik in belirlediği enflasyon oranında artırılıyor.

Senin haklı olduğun taraf; enflasyon arttıkça maaşlara zam yaparak düzelmez bu işler. Fakat bu hükümetteki liyakatsizler ekibinin aşırı fazla olmasından dolayı da yapacak başka birşeyleri yok zaten. Senin benim gibi olan biteni izleyecekler. :( Zaten kalan son ümitlerimiz de o yüzden 2023... :(
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Dostum; öncelikle memur, işçi ve emekliye yapılan zam (ki zam değildir o) enflasyonu artırmaz (senin düşündüğün derecede)... Bu zam diye bahsedilen şey; enflasyon artıp fiyatlar yükselince memur, emekli ve işçinin alım gücünü eski seviyesine yaklaştırmaktır. O maaşlara zam yapmasalar dahi o enflasyon yine artacak! Değişen pek birşey olmayacak.

Buradaki açıklamada yanlış olan tek bir şey var. Enflasyon oldukça maaşlara zam yaparak, enflasyonu dengeleyeceğiz!.. Aha işte yanlış olan budur. Hiç bir ekonomik politikası olmayan hükümetin de zaten söyleyebileceği de bundan fazlası olmaz!. Yoksa 20 yıldır Türkiye'de maaşlara zam yapılmıyor zaten. Sadece tüik in belirlediği enflasyon oranında artırılıyor.

Senin haklı olduğun taraf; enflasyon arttıkça maaşlara zam yaparak düzelmez bu işler. Fakat bu hükümetteki liyakatsizler ekibinin aşırı fazla olmasından dolayı da yapacak başka birşeyleri yok zaten. Senin benim gibi olan biteni izleyecekler. :( Zaten kalan son ümitlerimiz de o yüzden 2023... :(



Dostum; öncelikle memur, işçi ve emekliye yapılan zam (ki zam değildir o) enflasyonu artırmaz (senin düşündüğün derecede)... Bu zam diye bahsedilen şey; enflasyon artıp fiyatlar yükselince memur, emekli ve işçinin alım gücünü eski seviyesine yaklaştırmaktır. O maaşlara zam yapmasalar dahi o enflasyon yine artacak! Değişen pek birşey olmayacak.

Buradaki açıklamada yanlış olan tek bir şey var. Enflasyon oldukça maaşlara zam yaparak, enflasyonu dengeleyeceğiz!.. Aha işte yanlış olan budur. Hiç bir ekonomik politikası olmayan hükümetin de zaten söyleyebileceği de bundan fazlası olmaz!. Yoksa 20 yıldır Türkiye'de maaşlara zam yapılmıyor zaten. Sadece tüik in belirlediği enflasyon oranında artırılıyor.

Senin haklı olduğun taraf; enflasyon arttıkça maaşlara zam yaparak düzelmez bu işler. Fakat bu hükümetteki liyakatsizler ekibinin aşırı fazla olmasından dolayı da yapacak başka birşeyleri yok zaten. Senin benim gibi olan biteni izleyecekler. :( Zaten kalan son ümitlerimiz de o yüzden 2023... :(

Enflasyonu attırır. Bu bir iktisadi gerçektir. Talep artacaktır, talep artıkça arz-talep dengesi değişecektir. Üretim olmadıkça daha da artacaktır. Önemli olan talebi düşürmektir. Talebi düşürüp milleti tasarrufa yöneltmek gerekir. Bu bir talep kökenli enflasyon idir. Arz-talep dengesini değiştirme için farklı yollar da vardır. Faiz artımı vardır, maaşlarda kısma vardır. Bunlarda da amaç talebi azaltmaktır. Her bir yoldan bir parça almak gerekir diye düşünüyorum. Bunlarda biride sıkıntıyı iliklerimize kadar hissederek buradan çıkmaktır. Buda bizim gibi üretmeyen toplumlar için daha geçerli bir tedbirdir.

Şimdi maaş zamları üretim maliyetlerine etki eden unsurlardır. Dışa bağımlı bir ülke olduğumuz içinde kur artışı dış piyasalardaki enfslyonel etkilerde birbirini etkiler. Petrol,doğalgaz,elektrik...hepsi üretim maliyetlerinide etkiler. Benzini getiren adamın maaşına zam yapılsa bile buda etkiler :)


Kısacası maaşlardaki artış enflasyonu daha çok etkiler.



Birde bu maaş artışlarını karşılamak için para basımıda olursa tam boka sarar. Bir şey ortada çok ise değersizdir.


Diğer artış olaylarını tabiki de biliyorum ve katılıyorumda.

Hükümetin aldığı ve alacağı her karar seçim yatırımıdır. Seçimlerden sonra gelecek hükümet kim olursa olsun sert tedbirler almak zorundadır
 
Son düzenleme:

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
maaş artışı falan yok, mesela 10 yıl önce ben 800 dolar alıyorduysam şimdi 600 dolar, hani nerde artış??
burda 20 yılın yanlış iktisadi politikalarının neticesidir..
yani benden almış zaten, vermemiş, almış, artış yapmamış yıllar içinde almış..
enflasyona, hayat pahalılığına ezdirmiş, görmezden gelmiş,
çakal esnaf, sanayici, ev sahibi gibi bilimum kesim de kendi yolunu bulma derdine düşmüş olan bu..
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
maaş artışı falan yok, mesela 10 yıl önce ben 800 dolar alıyorduysam şimdi 600 dolar, hani nerde artış??
burda 20 yılın yanlış iktisadi politikalarının neticesidir..
yani benden almış zaten, vermemiş, almış, artış yapmamış yıllar içinde almış..
enflasyona, hayat pahalılığına ezdirmiş, görmezden gelmiş,
çakal esnaf, sanayici, ev sahibi gibi bilimum kesim de kendi yolunu bulma derdine düşmüş olan bu..

Artış olduğunu zaten kimse kabul etmiyor. Benim anlatmak istedğim iktisadi gerçekler. Sıkıntı çekmeden düzelelim diye. Bunları yaptıkça sıkıntı çekeceğimiz dönem uzayacaktır.

hepsi birbirine bağlı durumlar. hepside enflasyonu tetikler.
 

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
Artış olduğunu zaten kimse kabul etmiyor. Benim anlatmak istedğim iktisadi gerçekler. Sıkıntı çekmeden düzelelim diye. Bunları yaptıkça sıkıntı çekeceğimiz dönem uzayacaktır.
yani 2010 lu yıllarda mesela sanayiciye teşvikler vardı, bizim köyde çokca fabrikatör vardır, mesela adam kendi özel aracını ve yaktığı yakıtı vs amortisman gideri olarak gider kısmına mahsup ediyor ve ordan vergiden düşüyordu vs.. vss.. yani çarklar işte bunlar için dönüyor, bi patron gece eğlencesinde masada 100 k lar bırakabiliyor diger taraftan ona çalışan insan asgari geçim derdinde..
kısacası düzen bozuk..
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
yani 2010 lu yıllarda mesela sanayiciye teşvikler vardı, bizim köyde çokca fabrikatör vardır, mesela adam kendi özel aracını ve yaktığı yakıtı vs amortisman gideri olarak gider kısmına mahsup ediyor ve ordan vergiden düşüyordu vs.. vss.. yani çarklar işte bunlar için dönüyor, bi patron gece eğlencesinde masada 100 k lar bırakabiliyor diger taraftan ona çalışan insan asgari geçim derdinde..
kısacası düzen bozuk..

Hükümetin görevi zaten üretime teşvik etmek. Irk,cinsiyet,partizanlık yapmadan. Ama bunları da iyi denetleyecek. Girişimci insanları destekleyecek. Ama böyle bina dikerek para kazanmak isteyenleri değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt