30 Haz 2020
664 Mesaj
1,113 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ben böyle bir ÖKÜZLÜK görmedim;
Bugun aşım vardı
Ankara onkoloji hastanesınde
Gıttım
Tabela koymuşlar ok yönüyle aşıya gidilen yolu gosterıyordu
Oyöne yürüdüm
Yürüdüm
Covid19 yazan yerin önünde 10-15kısı vardı
İçeri girdim
8-10kişide içerdeydi
Dedim aşı burdamı oluyo
maskeli 1metre yanımdaki biri
Yok dedi çık dışarı
Sola dön bidaha sola dön orda dedi
Bura covidlilerin yeri dedi
Cıktım sol sol yaptım oradada covıd19yazıyordu gırdım dedım aşı buramı evet dedıler
Bu nasıl bir iş saglam adamı covıdlılerın içine nasıl sokarsınız ya dedim
Tabela burayı gosterıyo mecbur buraya gelıyoruz onumuze covıdlılerın yerı cıkıyo bızde oraya gırıyoruz meger devam edıp sol sol yapacakmışız bu ne salakca bı iş dedım
Aslında sizler sasırmayın dıye onların oldugu bölümü iple ayırdık diyo yuhhh dedim ya yuhhh
Orospulugun daniskası bu ya
Ası olmaya gıderken covıdlılerın bölümünden gecmek zorunda bırakan bir beyinin ta amına koyayım ben
@sayören ne yapmalı bu durumda? Sınırlerim tavan yaptı
Bugun aşım vardı
Ankara onkoloji hastanesınde
Gıttım
Tabela koymuşlar ok yönüyle aşıya gidilen yolu gosterıyordu
Oyöne yürüdüm
Yürüdüm
Covid19 yazan yerin önünde 10-15kısı vardı
İçeri girdim
8-10kişide içerdeydi
Dedim aşı burdamı oluyo
maskeli 1metre yanımdaki biri
Yok dedi çık dışarı
Sola dön bidaha sola dön orda dedi
Bura covidlilerin yeri dedi
Cıktım sol sol yaptım oradada covıd19yazıyordu gırdım dedım aşı buramı evet dedıler
Bu nasıl bir iş saglam adamı covıdlılerın içine nasıl sokarsınız ya dedim
Tabela burayı gosterıyo mecbur buraya gelıyoruz onumuze covıdlılerın yerı cıkıyo bızde oraya gırıyoruz meger devam edıp sol sol yapacakmışız bu ne salakca bı iş dedım
Aslında sizler sasırmayın dıye onların oldugu bölümü iple ayırdık diyo yuhhh dedim ya yuhhh
Orospulugun daniskası bu ya
Ası olmaya gıderken covıdlılerın bölümünden gecmek zorunda bırakan bir beyinin ta amına koyayım ben
@sayören ne yapmalı bu durumda? Sınırlerim tavan yaptı
Son düzenleme: