1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Ağustos 2021-II

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
Sinirlenilirde niye kovdular anlamadım. Bir sinirle demişlerdir. Gitme sende
Yemin etmiş kurana bidaha kumar oynarken beni gorurse asla beni evde tutmucakmiş benimde oynadigimi ogrendi o yuzden baya evde kavga gurultu oldu valla bunlarin hicbiri yalan degil ailevi hayat normalde kolay kolay anlatilmaz ama ben bu forumu dost aile formu gordugum icin paylastim
 

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
Ustat gecmis olsun..mobil odeme borcu normal telefon faturasi olarak gelio burdan bahisi anlamak cok zor ailene internet paketim bitti paket aşımi olmus bu kadar cok gelmis desen bisey olmazdi sanki..gecmis olsun canini sikma hallolur hersey
Fatura baya kabarik gelince cikar ekstreleri dedi cikardim bende iste aile dedik sey dedik ama demekki ole olmuyormuş bazen secemiyorsun aileni
 

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Fatura baya kabarik gelince cikar ekstreleri dedi cikardim bende iste aile dedik sey dedik ama demekki ole olmuyormuş bazen secemiyorsun aileni
Ailen bir kızgınlıklada olsa sana defol demişse bile bu tür ortamlarda aileni yermek hiç hoş bir davranış değil. Derdini vs anlatırsın tamamda burda ailen için insan ailesini seçemiyor gibi kelimeler kullanman yanlış bana göre

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
Ailen bir kızgınlıklada olsa sana defol demişse bile bu tür ortamlarda aileni yermek hiç hoş bir davranış değil. Derdini vs anlatırsın tamamda burda ailen için insan ailesini seçemiyor gibi kelimeler kullanman yanlış bana göre

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haklısın da evde baya kavga baya gürültü olunca bana her şeyi diyince bi an ole dedim ama acaba ilerde gittikten sonra basarabilirmiyim yapabilirmiyim insallah basaririm aile duzenimde umarim ilerde barisirim
Suan kafam cok allak bullak sanmi beynim yerinde degil
Bu aksam tek istegim maasim.yatsin pansiyonda kalayim ama umuyorumki aylar yillar gecsede aile evlat arasinda bole sorunlar olsada duzelir diye dusunuyorum inşallah amin
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Desta geçmiş olsun kardeşim Allah yardımcın olsun,

Çokta öldüm bittimlik bir durum yok,

insanların yaşadığı kaza yada olaylar insani %10 etkiler, geriye kalan %90 lik kısım senin verdiğin tepkilerin ve kararlarin neticesidir.


Şu anda geriye kalan %90 senin elinde, bekle maaşın yatsın, maaşın yatmasa bir eş dost, akrabaya bir bahane söyleyip onlarda kal.

Ardından maaşını alinca, geçici pansiyonlarda kal, ailenin tavrında değişme olmasa, o zaman kendine bir yaşam kurarsın, ev tutar gerekli araç ve gereçleri alırsın.

Olay o noktaya gelirse, evinin hali, perde ve tencere ivir zivirlerini ben karşılarım.

Umarim o noktaya gelmez, gelirse bizde üzerimize düşeni nakit değil fakat vereceğin ev adresine kargolatmak şartı ile ev eşyaları olarak yardımcı oluruz.
 

muhteva

TC Onaylı

20 Nis 2020

6,747 Mesaj

12,514 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Nis 2020
Mesajlar
6,747
Tepkime puanı
12,514
@dasta19 madem böyle bi durumun var faturayı niye e fatura olarak seçip mailine almıyorsun
Bir de öyle git demekle hemen gidersen kendini ifade etmeden kaybeden bu hayatta hep sen olursun
 

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
@dasta19 madem böyle bi durumun var faturayı niye e fatura olarak seçip mailine almıyorsun
Bir de öyle git demekle hemen gidersen kendini ifade etmeden kaybeden bu hayatta hep sen olursun
Anlattim dedim bana dedi bu kacinci gecendede faturan boyle geldi hani soz vermistin oynamicaktin dedi niye oynuyosun dedi.madem bunu oynuyosun kendine guvenin tam git hayati tek yaşada gor dedi hadi benim.sozumu dinlemeyen oglum yok dedi
Annem ne kdr ikna etmeye calissada gene dinlemedi bendede suc var kumar oynadik.ettik ama bu durumlara gelceni hiç dusunemedim 😔
 

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Anlattim dedim bana dedi bu kacinci gecendede faturan boyle geldi hani soz vermistin oynamicaktin dedi niye oynuyosun dedi.madem bunu oynuyosun kendine guvenin tam git hayati tek yaşada gor dedi hadi benim.sozumu dinlemeyen oglum yok dedi
Annem ne kdr ikna etmeye calissada gene dinlemedi bendede suc var kumar oynadik.ettik ama bu durumlara gelceni hiç dusunemedim
Ne kadar ki faturan? Olay oldu?

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

efsane60

TC Onaylı

24 Kas 2019

2,010 Mesaj

782 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
24 Kas 2019
Mesajlar
2,010
Tepkime puanı
782
Konum
mugla
selam aleykümmm
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Ne kadar ki faturan? Olay oldu?

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
anladığım kadarıyla miktardan ziyade tekrar oynamasi ve babasının tekrar oynarsan Kur'an üzerine yemin olsun ki yollarim demesi,

Yani baban seni evden yollasın, sözünde dursun, sonra sende geri dön.

İranlilar da öyle yapmıyor mu? Mutah nikahı ile evlenip işini görüyor, sonra boşuyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt