okan4050
TC Onaylı
26 Nis 2020
8,025 Mesaj
7,572 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Volkan birincisi ben birşey istemedim gönderenler oldu sağolsunlar ikincisi ben hizmet binasında askerlik yapıyorum ve ihtiyaçlarımız oluyor dışarı çıkmamız gereken durumlar oldu kaç defa ve burada dışarı çıktığın zaman kaç para gittiğini buradakiler bilir artı burada muhabbet sohbet ediyoruz normal şartlarda sana açıklama yapmam dahi gerekmiyor ama neden zoruna gitti bu durum anlamadımUstat yanlis anlamada son 15 gun en az 3-4 cekilis 2-3 tanede abiler wildledi seni..bizde askerlik yaptik bu kadar parayi nasil harciyorsun tebrikler..susayim susayim diyorumda her gordugumde sakayla karisik bir bisey isteme muhabbeti cok ilginc