6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ya bu socios'a belge gönderdim dün... onaylanmadı şikayetvara girdim bakayım diye aylardır hesabı onaylanmayanlar, para göndermeleri üzerine hesabı kitlenenler, havalarda uçuşuyor amk bu nasıl iş, müşteri hizmetleri desen yokmuş, her şeye rağmen bugün minimum'dan bi gönderim yapıp deneyeyim dedim saat 17.00'de arsenal'in token'i çıkacak alırım. 200 chz göndereyim dedim 68 chz komisyon alıyor amk bu ne manyaklıktır yav.
neyse socios'ta hesabı onaylı olup parası olan 17.00'de arsenal token'i almaya çalışsın 2 sterlinden çıkıyor 5-6 kat yapar en kötü. hesabı onaylı olup parası olmayan varsa da ben gönderirim bana alsın
neyse socios'ta hesabı onaylı olup parası olan 17.00'de arsenal token'i almaya çalışsın 2 sterlinden çıkıyor 5-6 kat yapar en kötü. hesabı onaylı olup parası olmayan varsa da ben gönderirim bana alsın