1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

17 Ara 2019

988 Mesaj

2,380 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
988
Tepkime puanı
2,380
Konum
dünya
İşin şakası Bi yana,

Dün burda bir twitt paylaşıldı, ilacı Avusturya buldu diye

Bugun bizimkiler hala, virüs u izole ettik demiş

Eee hani 1 yılda surer diyenler vardı, ve bu gece ki haberler de de aynı görüş dillendirildi.


ben cahilim o kadar teknik detayı bilmem, yalnız cnn türk muhabiri kuzeni için twitter da yana yakıla hastalığı atlatmış kişilerden kan arıyor. kök hücre tedavisi yapılacakmış. demek ki ağır hastalar için az da olsa umut var
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Rüştü için Hep kötü haberler geliyordu.Neyse sevindim. Umarım tedavi olan herkeste sıhhatıne kavuşur.
 

26 Kas 2019

222 Mesaj

353 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
222
Tepkime puanı
353
Yaş
46
Konum
Istanbul
Dünya Sağlık Örgütü diyor?

Eğer corona kapmamışsanız ve corona kapmış birine bakmıyorsanız maske takmanın hiç bir faydası yok.

  • If you are healthy, you only need to wear a mask if you are taking care of a person with suspected 2019-nCoV infection.
    [*]Wear a mask if you are coughing or sneezing.
    [*]Masks are effective only when used in combination with frequent hand-cleaning with alcohol-based hand rub or soap and water.
    [*]If you wear a mask, then you must know how to use it and dispose of it properly.


WHO’yu eleştiren yorumları ve doktorları da okumuşsundur bunları gördüğüne göre.
WHO sıçıp batırdı bu işin başından beri ama neyse ben dostça uyarımı yaptım.
Çin’de kend ofisimiz var, onlarca iş arkadaşım var. Dünya’da Tayvan ve Kore ile birlikte Covid19’la en iyi savaşan Çin gibi ülkelerin politikası beni daha fazla tatmin ediyor.
Sen yine kullanma dostum, bunlar kişisel tercihler.
 
P

pony

Guest
WHO’yu eleştiren yorumları ve doktorları da okumuşsundur bunları gördüğüne göre.
WHO sıçıp batırdı bu işin başından beri ama neyse ben dostça uyarımı yaptım.
Çin’de kend ofisimiz var, onlarca iş arkadaşım var. Dünya’da Tayvan ve Kore ile birlikte Covid19’la en iyi savaşan Çin gibi ülkelerin politikası beni daha fazla tatmin ediyor.
Sen yine kullanma dostum, bunlar kişisel tercihler.

Nerden çıkardın benim maske kullanma dediğimi? Ben sadece maskelerin virüs bulaşmasını engellemediğini söyledim. Ayrıca koskoca Dünya Sağlık Örgütüne güvenmeyeceksek kime güvenelim, Türkiye Cumhuriyeti Uzman Doktoru Oytun Erbaş'a mı güvenelim :) , en ufak kararları almaya korkan bilim kurulunamı güvenelim ?
 

26 Kas 2019

222 Mesaj

353 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
222
Tepkime puanı
353
Yaş
46
Konum
Istanbul
Nerden çıkardın benim maske kullanma dediğimi? Ben sadece maskelerin virüs bulaşmasını engellemediğini söyledim. Ayrıca koskoca Dünya Sağlık Örgütüne güvenmeyeceksek kime güvenelim, Türkiye Cumhuriyeti Uzman Doktoru Oytun Erbaş'a mı güvenelim :) ?
Kime istersen güven, beni ilgilendirmiyor.
Maske virus bulaşmasını engellemiyor mu hiç bir işe yaramıyor mu?
Mesela taksak %20 ihtimal bulaşı engelleme riski varsa takalım mı?
Takmamızın herhangi bir zararı olur mu?
Çin, Tayvan ve Kore gibi ülkeler toplulukta maske zorunluluğu için Oytun Erbaş’ı mı dinlemiş?
 
P

pony

Guest
Kime istersen güven, beni ilgilendirmiyor.
Maske virus bulaşmasını engellemiyor mu hiç bir işe yaramıyor mu?
Mesela taksak %20 ihtimal bulaşı engelleme riski varsa takalım mı?
Takmamızın herhangi bir zararı olur mu?
Çin, Tayvan ve Kore gibi ülkeler toplulukta maske zorunluluğu için Oytun Erbaş’ı mı dinlemiş?

Çin, Tayvan ve Kore gibi ülkelerin maske zorunluluğu koyması gayet mantıklı çünkü adamlar zaten deli gibi önlemler alıyor. Maalesef sen ne dersen de, bizim ülkemizde maske uygulamasının ŞU HALDE gereksiz olduğunu düşünüyorum. İnsanlar halen iç içe, bulunduğum bölgede hayat devam ediyor. Sokaklar dolu, parklarda insanlar var. Toplu taşımanın hali içler acısı.

Durum böyleyken, ne kadar dikkatli olsanda günde minimum 20 kişiyle yakın temasa giriyorken, maske takmanın ne gibi bir faydası olabilir hocam?

Umarım devletimiz sadece maske zorunluluğuyla kalmaz, Çin, Tayvan ve Kore'nin uyguladığı diğer önlemleride alır.
 
Üst Alt