1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

10 Ocak 2020

1,358 Mesaj

1,744 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
10 Ocak 2020
Mesajlar
1,358
Tepkime puanı
1,744
Konum
TR
Ülke tvde ki turgay güler şu an diyorki abd para basıyor IMF den para alıyor benim ülkemin Başkanı ekonomi bakanım bunları yapmıyor milleti ile kalkınıyor dedi ve ekledi buna karşı kendi tabanını yıkamaya devam ediyor
 

7 Eki 2019

8,227 Mesaj

21,896 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
8,227
Tepkime puanı
21,896
Konum
İstanbul
İBB ekipleri koronavirüse karşı meydan, durak, alt geçit, park, cadde, bulvarları dezenfekte ediyor. Avcılar, Emekliler Parkı’nda da dezenfekte çalışmaları yapıldı. Buradaki bank ve masalar etrafında oturaranlar görevlilerin ellerindeki hortumlarla bölgeyi yıkayacağını görünce kısa sürede buradan uzaklaştı. Görevliler hortumla dezenfekte çalışmalarını tamamlayarak uzaklaşırken kısa süre sonra tekrar gelenler, bankları gazete kağıdıyla kurutarak oturmaya devam ettiler.

bu kafa devam ettikçe biz corona dan kurtulamayız valla kızmıyım diyorum ama yaşlılar hem kendilerini bitiriyor hem bizi hem ülke ekonomisini bitiriyor
 

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
Geziniyorum TV de hep ayni şeyler soylenir oldu, bozuk plak gibi

Görünen oki, değişen tek şey, her gün yeni hasta sayısı ve kayıp sayısı olacak.
 

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
Yanlız park bahçeler müdürlüğünün normalde yaptığı işlem, corona için zararlı.
Bu işlemi, uzman eşliğinde yapılması gerekir diye, söz Birliği var, prof larca
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
Soma faciasını unuttma. Bu ülke değiişk bir ülke..

Biri GElin, toplanalım, yürüyelim desek.. Timur'A şikayete giden Nasrettin hoca gibi olur
[/QUOTE]
soma faciası doğru örnek değil....
ekonomik olayları felan geçtim son corona olaylarına bakalım
60 yaş üstü insanların %80 i akpye oy veriyordur herhalde, adamları eve hapsetti
cumaya giden olsun, camiye gidenler olsun %80 ı akp ye oy veriyordur , her ne kadar virüs olsada %20 si cahil olduğu için akp bile anlatamaz derdini onlara, camiler neden kapalı diye tepkililer akpye
zaten ekonomik kriz vardı , birde işten çıkarmalar başladı, faturalarda ödenmiyor, birde üstüne belediyelerin yardımlarını engellemeye çalışıyor beyinsizler, akpli seçmen bile isyan edecek bu olaya..
cuma vip namazı kıldılar
virüsten dolayı maddi olarak verdikleri hiç bir şey yok millete ...
bunların içinde 2 tanede yavru parti çıktı , istedikleri kadar tvlerde veresinler bunların teşkilatları iyi çalışır, akpden 3-5 oyda bunlar alır
bu kadar olumsuz şeyi üst üste koyunca rte bile kazanamaz diğer seçimi.... istediği kadar ysk onlarda olsun, polis onlarda olsun
bu milletin karnı aç olunca ne tayyip görür ne ecevit %20 oy alan ecevit diğer seçimde %2 aldı bu ülkede....

bunlar zaten gidecekte sonrasını bekliyorum.... silivride yetmeyecek bunlara, çalınan paralar,geçiş garantili yapılan köprüler,hastaneler,rüşvetler, ayakkabı kutuları, 17 -25 aralığın tekrar yargılanması, egemen bağışın yargılanması, apartmanda kapıcı olamaycak tiplerin, genel müdür, müşteşar, rektör, profesör olması, o kadar çok şey var ki yapılacak.....

nasıl bugün sen fetöcüsün diyorlarsa yarında sen akplisin diyecekler....

şu adamın hem profesör hemde rektör olduğu bir ülkeden ne beklenir ki aq?

 

26 Ara 2019

3,638 Mesaj

7,893 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
3,638
Tepkime puanı
7,893
Konum
Kayseri
Soma faciasını unuttma. Bu ülke değiişk bir ülke..

Biri GElin, toplanalım, yürüyelim desek.. Timur'A şikayete giden Nasrettin hoca gibi olur
soma faciası doğru örnek değil....
ekonomik olayları felan geçtim son corona olaylarına bakalım
60 yaş üstü insanların %80 i akpye oy veriyordur herhalde, adamları eve hapsetti
cumaya giden olsun, camiye gidenler olsun %80 ı akp ye oy veriyordur , her ne kadar virüs olsada %20 si cahil olduğu için akp bile anlatamaz derdini onlara, camiler neden kapalı diye tepkililer akpye
zaten ekonomik kriz vardı , birde işten çıkarmalar başladı, faturalarda ödenmiyor, birde üstüne belediyelerin yardımlarını engellemeye çalışıyor beyinsizler, akpli seçmen bile isyan edecek bu olaya..
cuma vip namazı kıldılar
virüsten dolayı maddi olarak verdikleri hiç bir şey yok millete ...
bunların içinde 2 tanede yavru parti çıktı , istedikleri kadar tvlerde veresinler bunların teşkilatları iyi çalışır, akpden 3-5 oyda bunlar alır
bu kadar olumsuz şeyi üst üste koyunca rte bile kazanamaz diğer seçimi.... istediği kadar ysk onlarda olsun, polis onlarda olsun
bu milletin karnı aç olunca ne tayyip görür ne ecevit %20 oy alan ecevit diğer seçimde %2 aldı bu ülkede....

bunlar zaten gidecekte sonrasını bekliyorum.... silivride yetmeyecek bunlara, çalınan paralar,geçiş garantili yapılan köprüler,hastaneler,rüşvetler, ayakkabı kutuları, 17 -25 aralığın tekrar yargılanması, egemen bağışın yargılanması, apartmanda kapıcı olamaycak tiplerin, genel müdür, müşteşar, rektör, profesör olması, o kadar çok şey var ki yapılacak.....

nasıl bugün sen fetöcüsün diyorlarsa yarında sen akplisin diyecekler....

şu adamın hem profesör hemde rektör olduğu bir ülkeden ne beklenir ki aq?

[/QUOTE]
Bu adam gerçek Recep İvedik mi?
 

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
Korona virüsü ile ilgili

bilinen bilgi %30
Bilinmeyen bilgi %70

Daha kovid pandemisini net olarak tanımıyoruz, dünya Sağlık örgütü demiş


Bilinmeyen düşman soylemi burdan mı geliyor acaba
 
Üst Alt