26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Yanlışı anlatınca da pkk'lı , fetöcü yada dhkpcli oluyorsun. Bakıyorlar tertemizsin bu seferde vatan haini diyorlar. Nasıl anlatacağız bu topluma ? Bence nasıl anlatırsak anlatalım anlama ihtimali olmayan büyük bir kitle var. Zira ben her akpliye diyorum ki "gel anlat dinleyeceğim beni mantıklı öğelerle ikna edersen oyumu akp'ye vericem diyorum. " Daha bir tanesi buna cesaret edemedi.@Mateja
Hacı hakaret yok ortada, niye heyecan yaptın anlamadım, burda 40 kişiyiz, 40 ımızda, birbirimizi biliriz, düşündüğümüzü dost ortamında soyuluyor gibi kabul et.
Bu mesele sen ben meselesi değil, tamam sen bu bağlamda, kendince duruşun ve soylemin yerinde olabilir, ama o doğrular Bi işe yaramıyor, siyaset zemininde
Belki de, ben kendimi, ifade edemedim.
Bak diyorum ki,
Esas mesele şu :
İktidarın, diktanın her yanlişini, küfür ve beddua ile topluma anlatamıyoruz,
Vazgeçmek gerek bundan
Millet, kanal İstanbul ihalesi ile, çalınan paraya değil, o anda bunu anlatırken ettiğin küfre, yada beddua ya
Oy veriyor Malesef.
Toplumun eğitim seviyesi, orf adetleri, gelenek göreneklerini, göz ardı etmeden, yanlışları anlattığımız gün, siyasi düzlem değişir, yoksa sittin sene bu duzen devam eder.
Neyse uzatmiyalım konu başlığı dışında bir mevzu, çünkü.
Farkına varmadan
Rahatsız edici bir soylemim olduysa kusura bakma, lutfen.
6 Eki 2019
3,332 Mesaj
7,342 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Valla onun bunu bilmem,Yanlışı anlatınca da pkk'lı , fetöcü yada dhkpcli oluyorsun. Bakıyorlar tertemizsin bu seferde vatan haini diyorlar. Nasıl anlatacağız bu topluma ? Bence nasıl anlatırsak anlatalım anlama ihtimali olmayan büyük bir kitle var. Zira ben her akpliye diyorum ki "gel anlat dinleyeceğim beni mantıklı öğelerle ikna edersen oyumu akp'ye vericem diyorum. " Daha bir tanesi buna cesaret edemedi.
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Yani akp doğru işler yaptığı için mi akp'ye oy veriliyor? O zaman ülkenin geldiği durumdan memnunsun ve bu insanlar memnun. Çünkü memnun olmasalar oy vermezler. Bu verilere , şuanki duruma bakarak ortalama iq'de ve ortalama şerefte bir insan bu olanlardan memnunsa ben insan değilim uzaylıyım.Valla onun bunu bilmem,
Bildiğim bişey var, kimse anasının karnından akpli doğmadı
21 Eyl 2019
11,763 Mesaj
18,162 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
29 Kas 2019
226 Mesaj
491 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
anasının karnından akplı doganlarda geldı artık 18 yasındalarValla onun bunu bilmem,
Bildiğim bişey var, kimse anasının karnından akpli doğmadı
6 Eki 2019
3,332 Mesaj
7,342 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ben çok basit bir soru soruyorum ama sende topu taca atıyorsun ardauz. Kendini yetiştirmiş geliştirmiş normal düşünebilen bir insan (tabi atm memuru değilse menfaati yoksa ) son 19 senede ülkenin geldiği noktada Akp'nin yaptığı yanlışları görüp eleştirmesi , hatta oyunu değiştirmesi gerekmezmi diğer insanları vatan haini ilan etmek yerine? Bahsettiğimiz 1 yıl 2 yıl değil 19 sene. Benim oy verdiğim parti ülkeyi şu duruma getirse oturur düşünür kendi beynimle bir karara varırım. Öncelikle kendi partimin öz eleştirisini ciddi bir şekilde yaparım baktım değişmiyorlar kısa süre içinde başka alternatif ararım . Sen de diyorsunki bu insanlara bela okumadan güzelce anlatın. Arkadaş bunların beyinleri hortumla rte'ye mi bağlı kendi kendilerine düşünemiyorlar mı?Yahu ben başka dil mi konuşuyorum, kuş dili falan mı, yaziyorum burda
Dediklerimden ampülden memnun olduğum sonucunu çıkarmış @V.Manstein
?
İlgnç