1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

DixiK

TC Onaylı

26 Kas 2019

5,556 Mesaj

17,048 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
5,556
Tepkime puanı
17,048
şu olaylar başka ülkede olsa hele hele dünkü iban olayı 24 saat geçmeden halk ayaklanırdı. bizde tık yok.
bunlar da bunlara destek verenler de insanlıktan nasibini almamış paraya ve güce tapan iğrenç yaratıklar.
yılmaz özdil ne güzel yazmış hastaneleri neden göstermiyorlar diye olayın özü o aslında yolda ateşini ölçtükleri yada parklarda oturanlar değil mesele. insanlar patır patır hastalanıyor ölüyor. birileri de milyonluk saraylarının rahat koltuklarından oturarak para isteme cüretini gösteriyor.
bizim ülkede yaşananları film yada dizi de izlesek olur mu amk öyle şey diyecekken biz bizzat yaşıyoruz ve çok büyük bir çoğunluk korkudan gıkını çıkaramıyor
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
Valla kim ne derse desin, bunları iktidara taşıyan, işçi emekçi, emekli ve fakir
Bunların %90 ni da masum,
Senin kılıf değiştirip, eleştırdığın kesimde bunlar, bunları kastetmedim diyorsan da, o dediğin kesimin, hiç bir etkisi yok, recebin dikta iktidarının gelmesinde, ulkenin başına geçmesinde

Şimdi bunlar her seçimi hırsızlık yaptıda aldılar dersen, mevzudan çıkamayız.
2002 seçimlerinde, bunları başımıza musallat edenleri hatırlatırım, işçi ile, emekli ile, fakir ile, dalga geçen, reha muhtar gibiler
Hatırlatırım

Neyse

İyi günlerin olsun.
bunu bana mı yazdın ?

benı burda en az 15 senedır tanıyanlar var yahu ben dıyorumkı bunlara sırf kısısel menfaatten destek verenlerın allah belasını versın sen kılıf degıstırmekten bılmemneden gırıp cıkıyosun

benım safım 18 yasından berı bellı vıcdanım ınanılmaz rahat kımseye yalakalık yapmadım yapan akrabam bıle olmadı dıyorum. kımse yapmasaydı boyle guclenemez bu memleket bu hale getırılmezdı sen neler dıyosun ya.

son cumlende bahsettıgın rehat muhtar gıbılerıde cok elestırmısımdır hatta bas ortusuyle oglunun yemın torenıne alınmayan teyzelere kdr gırmısızdır ama sen buralarda yenısın sanırım yanı konustugun kısıyı tanımadan neler neler dıyosun ınanılmaz.
 

13 Eki 2019

1,818 Mesaj

3,583 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
1,818
Tepkime puanı
3,583
Konum
ist
bunlar da bunlara destek verenler de insanlıktan nasibini almamış paraya ve güce tapan iğrenç yaratıklar.

dediğin gibi adamların her mevzuda ilk akıllarına gelen para ve kendi koltukları.
deprem olur olmaz 10lira ateşleyin diyen aç gözleri doyuramayız.
tayyip'in ilk corona konuşmasında mevzu ev kredisine nasıl geliyor dünyada kimse anlayamaz..
 

23 Kas 2019

424 Mesaj

1,078 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
424
Tepkime puanı
1,078
Yaş
44
Konum
Dark
Yardım parasına bloke koymak nedir? Bunlar toplanan yardımlarıda içediyor. Yeryüzüne daha şerefsiz bi topluluk gelmedi.
Çıkar Amaçlı Suç Örgütü Aqp
 

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
@Mateja
Hacı hakaret yok ortada, niye heyecan yaptın anlamadım, burda 40 kişiyiz, 40 ımızda, birbirimizi biliriz, düşündüğümüzü dost ortamında soyuluyor gibi kabul et.
Bu mesele sen ben meselesi değil, tamam sen bu bağlamda, kendince duruşun ve soylemin yerinde olabilir, ama o doğrular Bi işe yaramıyor, siyaset zemininde

Belki de, ben kendimi, ifade edemedim.
Bak diyorum ki,
Esas mesele şu :

İktidarın, diktanın her yanlişini, küfür ve beddua ile topluma anlatamıyoruz,

Vazgeçmek gerek bundan

Millet, kanal İstanbul ihalesi ile, çalınan paraya değil, o anda bunu anlatırken ettiğin küfre, yada beddua ya
Oy veriyor Malesef.
Toplumun eğitim seviyesi, orf adetleri, gelenek göreneklerini, göz ardı etmeden, yanlışları anlattığımız gün, siyasi düzlem değişir, yoksa sittin sene bu duzen devam eder.

Neyse uzatmiyalım konu başlığı dışında bir mevzu, çünkü.
Farkına varmadan
Rahatsız edici bir soylemim olduysa kusura bakma, lutfen.
 

16 Mar 2020

1,005 Mesaj

1,432 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,005
Tepkime puanı
1,432
Yaş
47
Konum
istanbul
toplanan yardım parasına el koymak. öylesine şaşkınım ki söyleyecek veya tarif edecek söz bulamıyorum.

neden peki? sırf muhalefetten bir belediye olduğu için mi? valla hayret bişey.
 
Üst Alt