1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

M

Macabre

Guest
Beyler Corona başlığını nasıl sağ ya da sola evirdiniz çözemedim ama yeterli. Lütfen direkt olarak Korona ile ilgili verileri konuşalım. Şahsen ben bu başlığa yeni gelişme var mı, son durum nedir vb bilgileri almak için giriyorum.

Herkesin düşüncesi kendine. Yüzyüze görmediğiniz adamların ne düşüncesini değiştirebilirsiniz ne de onun gözünde haklı çıkabilirsiniz. Gerek yok. Herkes baksın dalgasına.
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
Ülke meselesinden daha ciddi mevzu yokken ve konuyu çarpıtmaya dair yazılan saçma bir posta verilen cevaba biri taşak geçer gibi kahkaha koyarsa ben burada kendisine aynısı yapılsa buna tepki göstermeyecek "adam" tanımıyorum.

Burada engellediğim en baştan tek bir şahıs vardı, iki oldu. Oyna devam.

Ülkenin anasını belleyen tayfaya en ufak sempati besleyen benim sokakta düşmanım iken burada ise dostum falan da olamaz. Delikanlı gibi açık açık söyleyeyim. Yakşamlar.
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
bu ülkede fethullah gülenin gazetesinin girmediği camia yoktu.onların etkinliklerine katılmak için millet yarışırdı çünkü esnaf buna mecburdu işadamı buna mecburdu öğretmen mecburdu hakim mecburdu polis mecburdu.oğlunu kızını şehirdışına üniversiteye gönderen mecburdu vs vs.aslında mecbur yanlış oldu ama iki taraflı ihtiyaç gideriliyordu hakim o ekipten faydalanıp yükseliyor fetö de işini gördürüyordu.öğretmen yükseliyor müdür oluyor fetö de ihtiyacını hallediyordu.10 yıl önce sorsalar bu ülkede bunlar sövecek fetöye akıl tutulması denirdi.şimdi yine akp %50 potansiyeli olan bir parti.ama bir bakacak ki erimiş gitmiş o %50
kımse mecbur falan degıldı buna

benım annem babam bankacı. demek emeklı baskomiser dayılarımın bırı asker amcamların 2sı ogretmen

1 tanesı feto ıle ılgılı hıc bıseye bulasmadı

anne tarafımda sagcıdır hatta. baba tarafım azılı solcu. onca kısı arasından bır kez cocugunu anafene feme veren bıle olmadı okdr revacta olmasına ragmen kımse 1 kez cıkarını dusunmedı

yanı o mecburıyet dedıgın kusura bakma ama gotluktur. cıkarcıklııktır. bu ınsanlardan hıc bırı ac kalmadı acıkta kalmadı. ac gozlu yalaka serefsız olmadıkca onlara mecbur fln degıldın. bunları mecburıyet gorenler bugunun sorumluları

o gun bu fetoydu o gunlerden sonra akp oldu ulkenın ılıgını kemıgını kuruttular senın saydıgın o mecburcu olan serefsızler olmasaydı bambaska olacaktık bugun.
 

7 Eki 2019

8,227 Mesaj

21,896 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
8,227
Tepkime puanı
21,896
Konum
İstanbul
Ülke meselesinden daha ciddi mevzu yokken ve konuyu çarpıtmaya dair yazılan saçma bir posta verilen cevaba biri taşak geçer gibi kahkaha koyarsa ben burada kendisine aynısı yapılsa buna tepki göstermeyecek "adam" tanımıyorum.

Burada engellediğim en baştan tek bir şahıs vardı, iki oldu. Oyna devam.

Ülkenin anasını belleyen tayfaya en ufak sempati besleyen benim sokakta düşmanım iken burada ise dostum falan da olamaz. Delikanlı gibi açık açık söyleyeyim. Yakşamlar.
hacı yarın iş yokmu sen bu saatte burdasın :)
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
hacı yarın iş yokmu sen bu saatte burdasın :)
Uyku bırakmadı Allah'ın cezası ülke.

Bizim yıllık izinlerini kesecek belki de sonrasında ücretsiz izne çıkartacak buyuuuuuuuk işadamlarından biri mesela bu gece bu aşağılık olaya destek açıklaması yaptı.

İşçisinden sakladığını, işçisinden kestiğini reyizine yamanmak için harcadı, 4-5 saat uyku ile işe gitsem de olur, skerler
 

17 Ara 2019

3,384 Mesaj

7,002 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
3,384
Tepkime puanı
7,002
Konum
Tr
Uyku bırakmadı Allah'ın cezası ülke.

Bizim yıllık izinlerini kesecek belki de sonrasında ücretsiz izne çıkartacak buyuuuuuuuk işadamlarından biri mesela bu gece bu aşağılık olaya destek açıklaması yaptı.

İşçisinden sakladığını, işçisinden kestiğini reyizine yamanmak için harcadı, 4-5 saat uyku ile işe gitsem de olur, skerler

Aynen başkan bu ücretsiz izin mevzu benide çok korkutuyor. Hayır bu ülke daha ne kadar süre bu şekilde devam edecek. Aç kalmakla , virüs kapmamak arasında karar vermek zorunda kaldık hepimiz :(
 

21 Mar 2020

21 Mesaj

27 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
21 Mar 2020
Mesajlar
21
Tepkime puanı
27
Yaş
53
Konum
Ukraina
Uyku bırakmadı Allah'ın cezası ülke.

Bizim yıllık izinlerini kesecek belki de sonrasında ücretsiz izne çıkartacak buyuuuuuuuk işadamlarından biri mesela bu gece bu aşağılık olaya destek açıklaması yaptı.

İşçisinden sakladığını, işçisinden kestiğini reyizine yamanmak için harcadı, 4-5 saat uyku ile işe gitsem de olur, skerler
Bu kodoman oç ları piçleri daha çok parti versin diye arabasına daha fazla benzin alır
Çalışanıda simit çay talim eder ticket multinetle alışveriş yapar ki eve bişeyler girsin diye 50 TL yol parası vermemek için kapitalist kan emiciler binbir takla atar güzergah bahane eder

Eyyy imf
 
H

High End

Guest
Limak Cengiz ve birçok yandaş müteaahit bu Koronavirüs de servetlerini 3 kat daha artırırlar
Eskiden kamunun hazinenin malını yandaşa veriyorlardı kapalı ihale adı altında , şimdi halktan toplayıp verecekler işte
 
Üst Alt