11 Ocak 2020
899 Mesaj
1,740 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
6 Eki 2019
1,088 Mesaj
2,097 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ben kimi itham ettim? Siz Hdpye oy vermişsiniz diyerek?Vallahi Akp'ye oy vermemişsin belki ama baya derinden Akp'lisin . Her yaptığına Akp'nin her söylemini alkışlar nitelikte yazdıkların. Aşırı sağ söylemlere yatkın bir yapın var anladığım kadarıyla.
O yüzden Akpye oy vermişsin vermemişsin bilemiyorum.
Sadece kendi partisi ve kendi geleceği için gencecik askerleri Suriye'de ölüme götüren adamı koruyup, ama siz Hdp'ye oy verdiniz demek büyük ironi.
6 Eki 2019
1,088 Mesaj
2,097 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
14 Eki 2019
9,081 Mesaj
12,132 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
5 Eyl 2019
9,690 Mesaj
50,431 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ben kimi itham ettim? Siz Hdpye oy vermişsiniz diyerek?
Ben Sağci değilim. Ölümüne solcuyum.
Akpnin sürüye politakasinida desteklemiyorum.!
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Hocam ölümüne solcu nasıl oluyor? Bu memlekette solculuk sağcılık kafamı karıştırır hepte benim. Ertuğrul Günay gibi solcu adam gidip Akp'de bakanlık yapıyor. Sen akp'yi savunup ölümüne solcu oluyorsun. Valla bende solcu değilim sanırım :)dBen kimi itham ettim? Siz Hdpye oy vermişsiniz diyerek?
Ben Sağci değilim. Ölümüne solcuyum.
Akpnin sürüye politakasinida desteklemiyorum.!
6 Eki 2019
1,088 Mesaj
2,097 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Var öyle bir şey, vaaar. hayatim boyunca hep CHP ye oy verdim.Yapma deeme, solcuyum deme kurban olayım :) Solcu olup Akp'nin herhangi bir politikasını destekleyemezsin. Yok öyle bir şey :)
26 Ara 2019
3,638 Mesaj
7,893 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Abi sen devletle hükümeti karıştırıyorsun. Bir kere en büyük hatan bu. Kimsenin devlete bişey dediği yok ki. Ama hükümet her açıdan kötü yönetiyor . Ekonomik, Egitim , Adalet , iç dış siyaset , güvenlik. Hangisi iyi dersin ülkemizde.?Ben kimi itham ettim? Siz Hdpye oy vermişsiniz diyerek?
Ben Sağci değilim. Ölümüne solcuyum.
Akpnin sürüye politakasinida desteklemiyorum.!