17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Beyler ekonomimiz çok kötü bunu herkes biliyor. Sokağa çıkma yasağı için para toplanması zaten gerekiyordu. Ben şu an olanlara şaşırmadım.
Hocam vergiler , hazine , devletin ihtiyat akçesi ne işe yarıyor para verecek isek? O zaman maaştan kesmesinler sgk primlerini atalım para ?