1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
O biraz vurdum duymazlık başkan ya,ben virüsü kaptığımı bilsem ya arabada yatar kalkarım yada tekneye giderim karantinaya..

Olmaz yani bu.

öylede baba ,kadında tek kaldı şimdi , kocası bi yerde oğlu başka yerde.. onlaramı üzülsün kendinemi üzülsün.
biraz böyle aksi ters bi ablaydı.. hoş bana sökmedi tabi ama karakteri böyle apartmanda birazda negatif karşılanan bir kişi sanırım.
üzüldüm yani.. ama benimde sorumlu olduğum insanlar var neticede. durumum ortada artık daha fazlasını kaldıramaz bu bünye ciddi sıkıntı yaparım...bilemiyorum ki..
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Devletın tesvik etmıs " yap " dıye , kadın da yapmıs .. Kadının kı cahıllık tabi ..
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
öylede baba ,kadında tek kaldı şimdi , kocası bi yerde oğlu başka yerde.. onlaramı üzülsün kendinemi üzülsün.
biraz böyle aksi ters bi ablaydı.. hoş bana sökmedi tabi ama karakteri böyle apartmanda birazda negatif karşılanan bir kişi sanırım.
üzüldüm yani.. ama benimde sorumlu olduğum insanlar var neticede. durumum ortada artık daha fazlasını kaldıramaz bu bünye ciddi sıkıntı yaparım...bilemiyorum ki..

Abi kişiliği ayrı konu,ama bu saklanacak bir şey değil.onu diyorum.
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Abı hastalık kol gezerken dısarı cıkıp rısk alanı anlarım ..
Ama saklayanı ya da kacanı anlamak mumkun degıl .
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
Devletın tesvik etmıs " yap " dıye , kadın da yapmıs .. Kadının kı cahıllık tabi ..

yaw öylede devletin amk ben.. şimdi sen hadi siktir git demişlerse kadın napsın. evine gelmese misal kim alır onu şuan evine..mecbur gelmiş... devlet bakmıyo kimse evine almıyo ,hoş başka yere gitse gene aynı sorun bu sefer ordakiler bızıklıycak.
zor işler yaw gerçekten..
bir yandan kocası oğlu karantinada ölcekmi kalcakmı belli değil..cidden zor işler abiler yaw.
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
Soyle soylım .
20 gundur cıkmıyor bunlar .. Yenı vaka olmus olma ımkanı yok .
Ee geecmıste kı hadısenın devamı desen ( Guneye Kacma ) , onun uzerınden 20 gun gectı ..

Bu durumda bunların 14. gunde kafadan " 1 Mılyon " demesı lazım degıl mı ..

Sımdı aklıma geldı ama .. Papa bunlara sarap ıcırmıstı ..Acaba o mu vesıle oldu ..

Yanı matematık acısından tekrar bır ates yanmıs olması lazım gunluk 3500 hasta cıkarmaları ıcın .

Demek ıstedıgım oydu .. Papa karıstırdı ortalıgı muhtemelen .
cemil 1 mılyon test yapılması lazım

kımbılır test olmayan kac kısı var herıfler gunluk 5-10k yapıyo

test olmadan evde atlatan vardır semptom gostermeyen bılmemne

oyle sokaga cıkma yasagı fln dıyosundurda embesıl coktur bırbırının evıne gıden vs

takma kafana sen hersey kader :D
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
cemil 1 mılyon test yapılması lazım

kımbılır test olmayan kac kısı var herıfler gunluk 5-10k yapıyo

test olmadan evde atlatan vardır semptom gostermeyen bılmemne

oyle sokaga cıkma yasagı fln dıyosundurda embesıl coktur bırbırının evıne gıden vs

takma kafana sen hersey kader :D

Cimbombom un Cocugu yapmıs gerekenı , oradan anladım mevzuyu .
Evde tutuyorlar ve iş hastaneye geldı mı " Yenı tanı " yazıyorlar ..MIŞ

Bahsettıgım kıtle hali hazırda bellıymıs yanı ..
Yoksa , bu kadar mevzuya ragmen gunluk 3500 yenı vaka cıkarmaları mumkun degıl abı .. Izledım bugun markete nasıl gırdıklerını falan .. Mılano dan osursan Palermo dan duyulur .
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya

Cimbombom un Cocugu yapmıs gerekenı , oradan anladım mevzuyu .
Evde tutuyorlar ve iş hastaneye geldı mı " Yenı tanı " yazıyorlar ..MIŞ

Bahsettıgım kıtle hali hazırda bellıymıs yanı ..
Yoksa , bu kadar mevzuya ragmen gunluk 3500 yenı vaka cıkarmaları mumkun degıl abı .. Izledım bugun markete nasıl gırdıklerını falan .. Mılano dan osursan Palermo dan duyulur .

baba burdada durum aynı benim anladığım bu.

şimdi ben bu binaya yeni taşınmıştım..bu olay dalgasına insanlarla iletişime geçtim.
üst katımda komuşunun kızı hemşire b.düzünde. abi diyor ,yer yok bitti yani. gelen hastaları kategoriye ayırıyoruz mecburen ilk öncelik durumu ilerlemiş olanların..bir sürü ölen var diyor.. direk poşetleyip mezarlığa gönderiyorlarmış.boşalan yere yenilerini yatırıyorlarmış. Durumu nispeten iyi olanları evine gönderiyoz mecbur diyor. ( benim komşuda olduğu gibi , demekki bütün hastaneler bu şekil.Kadının kocası oğlu karantinada ama kadını pozitif olmasın arağmen eve gönderiyorlar )
Tabii bu arada kadın gelene kadar kime bulaştırdı yada bu süreçte kime bulaştırcak , Allah kerim artık.. Kötüleşirsen ara bizi demişler amk.

hemşire kıza gelince ,abi diyor (evde 3-4 çocuk daha var bu arada ) benim odam ayrı.gelince direk banyo ordanda direk odama geçiyom , sabahta kalkıp gidiyim. Bu süreçte evdekileri hiç görmedim diyor. Düşünebiliyormusunuz yaw.Aynı evde yaşıyorsun ama kimseyle görüşemiyorsun. Çıkacak işe gidecek mesela ,sesleniyormuş ben çıkıcam diyerekten ,herkes odasına giriyormuş , bu çıkıp gidiyormuş.
hayata bak amk..
 

2 Ocak 2020

372 Mesaj

688 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
2 Ocak 2020
Mesajlar
372
Tepkime puanı
688
Konum
Jüpiter
Hükümetin 65+ üstüne sokağa çıkmayın demesi virüsü bulaştiracaklarından degil, enfekte oldukları zaman onlarla uğraşamayacaklarından. Genç grup vakası varken risk grubuyla uğraşmak istemiyorlar muhtemelen.
 

shimmyshimmy

TC Onaylı

4 Ocak 2020

1,554 Mesaj

1,643 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ocak 2020
Mesajlar
1,554
Tepkime puanı
1,643
Bugün eşim ile dışarı çıktık alışverişe. El dezenfektanini evde unutmuşuz. Eldiven taktik sağ ellerimize markette ama sol elim ile mecbur kredi kartı çıkarıp uzattım. Poşet tuttum ettim.

Sonra araba kullandım o elle. Ardından sigara yaktım ve sol elimi ağzıma defalarca götürdüm.

Eve gelip üstü başı çıkarıp, telefonu anahtarı cüzdanı dezenfekte etmek, eli yüzü sabunlamak hiç bir anlam ifade etmiyor şu an.

Acayip tedirginim vallahi. Üstelik İzmir için vaka sayısı bir hayli fazla diyorlar. İnşallah enfekte olmamisimdir. :(
 
Üst Alt